Cookies Tento web používá cookies k optimálnímu provozu a reagování na informační potřeby návštěvníků. Používáním našich webových stránek souhlasíte s umístěním souborů cookie. Čtěte vice v sekci soukromí a cookie prohlášení.

Customer Service Specialist

Očekáváme od Vás:

  • zkušenosti/odbornou kvalifikaci v oblasti zákaznického servisu jako specialista nebo koordinátor nejlépe 2 roky s obchodním smyslem a silnou orientací na potřeby zákazníků,
  • praxi na obdobné pozici ve výrobní společnosti, kde kvalita, plnění termínů objednávek včas a v požadovaných objemech byla samozřejmostí,
  •  zodpovědnost za proces řízení objednávek, monitoring skladových zásob, koordinace transportu, řešení případných reklamací, CRM a hodnocení spokojenosti zákazníků,
  • pozitivní a proaktivní postoj k práci a při hledání optimálního řešení, která vedou k dosažení firemní politiky a stanovených cílů,
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu,
  • schopnost efektivně, asertivně a zároveň empaticky komunikovat v češtině a angličtině s kolegy a zákazníky,
  • odolávat s nadhledem stresovým situacím


Nabízíme:
- práci ve společnosti, která neustále roste a vyvíjí se
- zajímavé finanční ohodnocení s ohledem na Vaše dosavadní zkušenosti,
- dobré pracovní podmínky, včetně notebooku a mobilního telefonu,
- řadu firemních benefitů (odborná školení, jazykové kurzy, stravenky, firemní akce atd.),
- možnost profesního růstu,
- nástup dle dohody.

V případě zájmu zašlete prosím Vaše CV a motivační dopis v českém a anglickém jazyce 

 

Pokud vás zajímají další informace o naší firmě a volné místo, kontaktujte Lucie Prýglová : +420 778 536 432 nebo pište na Lucie.pryglova@rompa.cz