Obchodní model mnoha dodavatelů, kteří produkují vše na jednom místě a své zákazníky z tohoto místa zásobují, je zastaralý. Myšlenka dodávat západoevropské technologie a prémiové produkty na (nové) trhy je příliš nákladná. Společnosti chtějí, aby se jejich výrobky vyráběly na těch kontinentech, kde jsou ony doma. Důvody jsou zřejmé: čas potřebný k dodání výrobku na trh, flexibilní dodavatelský řetězec, nižší náklady na dopravu a snižování uhlíkové stopy.
Tři kontinenty
Naše pobočky v Nizozemsku s designerským studiem a výrobním závodem, zahrnující čistou místnost a nástrojárnu, mají vynikající umístění. K tomu vlastníme výrobní závody napříč třemi kontinenty (Evropa, Asie a Severní Amerika), takže máme skvělou výchozí pozici pro poskytování lokalizované výrobní varianty všude, kde to lze. Tato výhoda vede ke zvýšené efektivitě, větší flexibilitě a k nízkým přepravním nákladům. Díky tomu a také díky našim globálním standardům kvality, mohou naši zákazníci těžit ze stejně skvělé úrovně služeb a kvality bez ohledu na to, na jakém kontinentu se nacházejí.
Lokální výrobní závody zvyšují konkurenceschopnost
Abychom vyhověli požadavkům zákazníků a trhů, nestačí na místních trzích zřizovat pouze prodejní kanceláře. V Rompa Group aktivně investujeme do lokálních výrobních závodů, abychom zvýšili konkurenceschopnost. To mimo jiné znamená, že dokážeme rozpoznat potenciál místního rozvoje a využít ho. Systematicky (na mikroúrovni) podporujeme integraci regionalistiky a spolupráci mezi novými regionálními organizacemi a lokálním prostředím. Nyní i v budoucnu jsme schopni se mnohem rychleji přizpůsobit novým (lokálním) tržním podmínkám a potřebám. Schopnost a rychlost, s jakou naši (potenciální) zákazníci mohou či dokonce musí přijmout změnu, je kritickým faktorem úspěchu. Změna se netýká pouze technologických oblastí, ale zasahuje i do strategických rozhodnutí a organizačních úrovní.
Klíč k úspěchu
Čím vším si mohou být naši zákazníci jisti? Můžeme fungovat z jakékoliv světové oblasti. Jsme schopni na každém trhu použít jakoukoliv technologii, i když pro podnikání není momentální situace zrovna ideální. Jsme přítomni prakticky na celém světě, takže můžeme zaručit produkci tak, aby naši odběratelé mohli pokračovat ve svých činnostech. Jako klíčové bereme naslouchání dlouhodobým potřebám zákazníků. Proto připravujeme naši společnost na mezinárodní expanzi a flexibilitu. Důkazem toho jsou naše výrobní závody v Nizozemsku, Německu, České republice, Mexiku a Číně. Přesto zůstáváme ostražití a sledujeme, co se ve světě děje či co se chystá. Investujeme také do multikulturních manažerských týmů.