Cookies Tento web používá cookies k optimálnímu provozu a reagování na informační potřeby návštěvníků. Používáním našich webových stránek souhlasíte s umístěním souborů cookie. Čtěte vice v sekci soukromí a cookie prohlášení.
Zacházení jako v bavlnce

Pět zásad pro klidnou mysl našich zákazníků

12 Červen 2018

Jako náš zákazník si zasloužíte naši veškerou pozornost a péči. To je podle nás hlavní podmínka pro úspěšnou spolupráci. Jak se našimi službami odlišujeme od konkurence? Za prvé je to díky tomu, že každý z našich prodejních manažerů má na starosti pouze pár zákazníků. To jim umožňuje zaměřit se pouze na vás a na váš plastový výrobek, porozumět vaší společnosti a působit jako pravý partner. V tomto článku si můžete přečíst o dalších službách, které poskytujeme.

Chceme, abyste prožívali vysokou kvalitu našich služeb hned od začátku spolupráce. Proto vás pozveme do naší továrny, přidělíme vám trvalý kontakt a představíme vám náš tým. Můžete se potkat se všemi: od lidí ve výrobě až po členy managementu. Krom toho nabízíme zákazníkům další služby. Zde je pět těch nejdůležitějších:

Nová továrna pro optimalizaci dodavatelského řetězce

1. Váš vlastní tým

Pro vaši firmu vytvoříme stálý tým lidí. Tým je složen minimálně z prodejního manažera, specialisty zákaznického servisu, inženýra kvality, projektového manažera a hlavního inženýra projektu. To vám zaručí, že budete vždy vědět, koho kontaktovat. Celý tým si rovněž osvojí spoustu znalostí a zkušeností o vaší firmě.

 

2. Usilujeme o skutečné partnerství

Zákazníkům nabízíme proaktivní podporu. Myslíme a spolupracujeme s vámi. Jako příklad můžeme uvést, že během naší první schůzky zkoumáme návrhové výkresy vašeho produktu. Také váš výrobek zanalyzujeme a vytiskneme 3D vzorek. Provedeme moldflow analýzu, abychom vyhodnotili, zda váš produkt je vyrobitelný. Jinými slovy, jsme připraveni na všechno. Přemýšlíme i o tom, jak váš produkt optimalizovat. Pokud například zjistíme, že tloušťka stěny vašeho výrobku by mohla být menší, dáme vám o tom vědět. K výrobě by pak bylo potřeba méně plastu a zkrátili bychom čas cyklu, což ušetří čas i peníze všem.

Vertikální integrace s novou SMT linkou

3. Investujeme do dlouhodobé spolupráce

Zákazníkům nabízíme řešení na míru. Jsme vám k dispozici na technické i obchodní úrovni. Poskytujeme lokalizovanou výrobní variantu. Pokud byste například chtěli ušetřit náklady za dopravu a mít výrobní halu blíže k vám, prozkoumáme všechny možnosti, jak vám vše usnadnit. Naším cílem je rozvíjet dlouhodobou spolupráci se všemi našimi zákazníky. Do tohoto způsobu partnerství rádi investujeme.


4. Rychlé řešení problémů 

Bez ohledu na to, jak pečlivě pracujeme, tak se může stát, že se občas objeví technické problémy. V Rompě jsme i v tomto ohledu transparentní a upřímní. Je pro nás totiž důležité, aby nám zákazníci důvěřovali. Pomůžeme vám najít správné řešení a zajistíme, že váš plastový výrobek dostanete co nejdříve přesně podle vašich technických požadavků.

Další informace se můžete dozvědět např. na veletrhu CES

5. Kdekoliv na světě vás navštívíme do druhého dne

Máte nějakou naléhavou otázku nebo problém, který je třeba rychle vyřešit či dobrou zprávu, kterou s námi chcete sdílet? Ať už se jedná o jakoukoliv situaci, jsme tu pro vás. Jsme k dispozici 24 hodin denně. A pokud je potřeba, přijedeme k vám hned následující den, ať už sídlíte kdekoliv na světě. To je jeden z našich způsobů, jak investujeme do našeho partnerství.

 

Chtěli byste spolupracovat s firmou Rompa?

Neváhejte nás kontaktovat. Rádi se s vámi setkáme a probereme všechny možnosti.