Cookies Tento web používá cookies k optimálnímu provozu a reagování na informační potřeby návštěvníků. Používáním našich webových stránek souhlasíte s umístěním souborů cookie. Čtěte vice v sekci soukromí a cookie prohlášení.
Budoucnost automotive

Budoucnost automotive sektoru

11 Květen 2020

Firmy po celém světě zažívaly v posledních letech velký vzestup. Svět ovšem, zvláště v posledních měsících, vypadá úplně jinak. Podniky se musí vypořádávat s okolnostmi, které nemohou ovlivnit. Tyto okolnosti s sebou pro mnoho firem přinášejí velkou změnu. Nastává čas, kdy se oddělí zrno od plev. Uvedeno do praxe, pro náš svět plastů to znamená následující: menší, méně spolehliví dodavatelé plastových součástí bohužel ztratí zákazníky na globálních trzích, zatímco finančně silní a stabilní dodavatelé budou schopni udržet své podnikání na správné cestě. Ve společnosti Rompa Group, pod níž patří také firmy ITB a Verhoeven, jsme rádi, že patříme do té druhé skupiny a že stále jsme a budeme schopni dodávat našim (i dalším potenciálním) zákazníkům na celém světě požadované plastové výrobky. Nejsme tu proto, abychom přežili, ale abychom prosperovali!

Výjimečné časy vyžadují důvěryhodné partnery

Výjimečné časy vyžadují promyšlené strategie a silné, spolupracující obchodní partnery i ve světě plastů. Podnikání je náročné, zejména v těchto časech, kdy světu vládne Covid-19. Je velmi důležité držet se důvěryhodného specialisty na plasty, případně k němu svou produkci přesunout. Ať se děje, co se děje, společnosti budou muset pokračovat ve svých činnostech a hledat kreativní řešení, jak prodat své výrobky. Některé tržní segmenty, jako je zdravotnický průmysl, musí dokonce fungovat i v těchto dnech.

Budování udržitelných, skutečných partnerství je pro nás velmi důležité. Přední nadnárodní společnosti, jako je Philips, Bosch, Siemens, PerkinElmer a Procter & Gamble, jsou pro nás hlavními zákazníky. Začátek obchodního vztahu se společností Philips se datuje dokonce do roku 1935! Co znamená „skutečné partnerství“?

  • Řešení na míru
  • Vytváření přidané hodnoty
  • Proaktivní komunikace
  • Plné pracovní nasazení
  • Vývoj produktu na základě nejnovějšího vývoje na trhu
Stěrače, které u nás vyrábíme
Stěrače, které u nás vyrábíme

Jsme doma na automobilovém trhu

Vyznáme se v různých odvětvích, jako je třeba automotive. Pro několik zákazníků jsme dodavatel s hodnocením A ve výrobě technických, vizuálních i bezpečnostních komponent pro automobilový průmysl. Vyrábíme přes 200 milionů součástí ročně! Vlastníme veškerou potřebnou technologii a disponujeme všemi odbornými znalostmi, abychom mohli převést komplexní požadavky mezinárodních zákazníků ve špičková řešení. Začněme třeba s naší odborností v automobilovém průmyslu. Přidejme k tomu znalost APQP (strukturovaná metoda pro proces návrhu a vývoje) a PPAP (výstup, který prokazuje správnost procesu). Roky zkušeností a precizní práce z nás, v neposlední řadě, dělají skutečné odborníky na automobilový průmysl.

Naši zákazníci jsou lídry na trhu. Patří mezi ně jak nadnárodní společnosti, tak i majitelé značek. Partnerství s námi si vybírají na základě našich zkušeností se vstřikováním. Kromě toho také oceňují, že jsme výrobce originálního designu (ODM – original design manufacturer), smluvní výrobce (CM – contract manufacturer) a naše vertikálně integrované služby, které u mnoha partnerů překračují jejich očekávání.

Naše výrobky
Naše výrobky

Služby od A do Z

Dodáváme kompletní výrobky s elektronikou nebo bez elektroniky, které jsou vyrobené na míru pro různá průmyslová odvětví a trhy. Zákazníkům poskytujeme přesně to, co chtějí, od rýsovacího prkna v našem designovém studiu Verhoeven, až po distribuci. Veškerá naše produkce probíhá v souladu s nápady a přáními našich zákazníků. V rámci procesu vertikálních integrovaných služeb postupujeme dle těchto kroků:

  • Posouzení nápadů
  • Vypracování specifikace návrhu
  • Vytvoření prototypu
  • Masová výroba
  • Montáž
  • Distribuce

Globální přítomnost

Obchodní model mnoha dodavatelů, kteří produkují vše na jednom místě a své zákazníky z tohoto místa zásobují, je zastaralý. Myšlenka dodávat západoevropské technologie a prémiové produkty na (nové) trhy je příliš nákladná. Společnosti chtějí, aby se jejich výrobky vyráběly na těch kontinentech, kde jsou ony doma. Důvody jsou zřejmé: čas potřebný k dodání výrobku na trh, flexibilní dodavatelský řetězec, nižší náklady na dopravu a snižování uhlíkové stopy.

Tři kontinenty
Naše pobočky v Nizozemsku s designerským studiem a výrobním závodem, zahrnující čistou místnost a nástrojárnu, mají vynikající umístění. K tomu vlastníme výrobní závody napříč třemi kontinenty (Evropa, Asie a Severní Amerika), takže máme skvělou výchozí pozici pro poskytování lokalizované výrobní varianty všude, kde to lze. Tato výhoda vede ke zvýšené efektivitě, větší flexibilitě a k nízkým přepravním nákladům. Díky tomu a také díky našim globálním standardům kvality, mohou naši zákazníci těžit ze stejně skvělé úrovně služeb a kvality bez ohledu na to, na jakém kontinentu se nacházejí.


Klíč k úspěchu
Čím vším si mohou být naši zákazníci jisti? Můžeme fungovat z jakékoliv světové oblasti. Jsme schopni na každém trhu použít jakoukoliv technologii, i když pro podnikání není momentální situace zrovna ideální. Jsme přítomni prakticky na celém světě, takže můžeme zaručit produkci tak, aby naši odběratelé mohli pokračovat ve svých činnostech. Jako klíčové bereme naslouchání dlouhodobým potřebám zákazníků. Proto připravujeme naši společnost na mezinárodní expanzi a flexibilitu. Důkazem toho jsou naše výrobní závody v Nizozemsku, Německu, České republice, Mexiku a Číně. Přesto zůstáváme ostražití a sledujeme, co se ve světě děje či co se chystá. Investujeme také do multikulturních manažerských týmů.

Umístění našich poboček

Klíčem je kvalita

Všechny naše výrobní závody jsou certifikovány normami ISO 9001 (kvalita) a ISO 14001 (životní prostředí). Navíc, co se automobilového průmyslu týče, jsme certifikováni dle IATF 16949. Obecné zásady ISO zahrnují aspekty, jako je kontrola kvality, bezpečné podmínky a ochrana životního prostředí. Vše realizujeme pomocí preventivních opatření a neustálého zlepšování našich procesů, se zaměřením na výrobu produktů, které splňují požadavky našich zákazníků. Navíc klademe důraz na to, abychom výrobky dodávali v takové kvalitě, jakou jsme slíbili. To vše se nám daří bez poškození lidí a planety. V neposlední řadě používáme metodologie kvality, jako je APQP, PPAP, AQL a SPC.

Další krok

Navzdory náročné době, se kterou se všichni musíme vypořádat, jsme v Rompa Group připraveni na 100 %. Jsme připraveni nadále poskytovat služby našim stávajícím zákazníkům tak, aby předčily jejich očekávání. Jsme připraveni přijmout nové zákazníky. Jsme připraveni vyvíjet nové produkty. Jsme připraveni vstoupit na nové trhy. Jsme připraveni vyvíjet nové technologie. Jsme připraveni podnikat další kroky. Jsme připraveni na budoucnost.